De OGO-conferentie gaat door!

De persconferentie van dinsdag 15 februari heeft de laatste twijfels weggenomen, wij weten het nu zeker: De OGO-conferentie gaat door!

Als voorbereidingsgroep zijn we steeds optimistisch geweest en de voorbereidingen voor de conferentie zijn in volle gang. Jullie hebben je massaal ingeschreven voor de conferentie en daar zijn we heel blij mee. Het laat ons ook zien dat er veel belangstelling is voor het inhoudelijke thema:

De wereld leren lezen

Lezen is (g)een vak apart!

Op deze dag hebben we een rijk en afwisselend programma met bijdragen vanuit de onderwijswetenschap, de praktijk én van bekende (kinderboeken)auteurs. De ideale gelegenheid om nieuwe kennis op te doen, je te laten inspireren en om van gedachten te wisselen en bij te praten met vakgenoten.

Als jij je hebt ingeschreven, heb je inmiddels een mail ter bevestiging gekregen en kijken we uit naar je komst op 16 maart in de Reehorst in Ede. (Heb je de mail niet gekregen – en je spambox al gecheckt – neem dan contact op met <secretariaat@ogo-academie.nl>)

Wat betreft de Coronaregels houden we de ontwikkelingen in de gaten. Op dit moment geldt het volgende:

• Toegang met QR code (dit kan nog veranderen)
  • Mondkapjes niet verplicht
  • Vrij bewegen (1,5 meter geldt niet voor dit evenement)

Was je deze keer te laat met inschrijven?

Over twee jaar is er weer een conferentie. Word lid van de OGO Vereniging (lidmaatschap staat open voor iedereen die het onderwijs betekenisvol wil maken voor kinderen en graag zijn voordeel doet met inzichten vanuit theoretisch en praktisch onderzoek vanuit de CHAT en het OGO, je hoeft dus niet op een OGO-school te werken om lid te worden) en volg ons op social media. We houden je dan tijdig op de hoogte van de datum en de plannen voor de volgende conferentie.