Waarom lid worden?

Met de contributie draag je bij aan:

• Het realiseren van de missie en de doelen van de OGO Vereniging
  • De ontwikkeling van het OGO-concept en de theoretische onderbouwing daarvan (o.a. de vestiging van een nieuwe OGO-leerstoel, de certificering en het netwerk voor Pabo’s, het mibo-netwerk)
  • Het realiseren van (leden)activiteiten, waaronder de tweejaarlijkse OGO-conferentie
  • De instandhouding van de OGO-website, de OGO Vereniging en tijdschrift Zone

Dit krijg je er zelf voor terug:

• Gebruik van het OGO-onderwijs of het OGO-kinderopvang logo
  • Een vermelding op deze website en de mogelijkheid om vacatures te delen
  • Hulp bij het opzetten van of deelnemen aan een OGO-netwerk in je eigen regio
  • Nieuws en inspiratie met betrekking tot het OGO-concept
  • Een abonnement op tijdschrift Zonehét tijdschrift voor spelend en onderzoekend leren. Je ontvangt meerdere exemplaren van de Zone, 4x per jaar.
  • 5% korting voor alle medewerkers van je organisatie op de tweejaarlijkse OGO-conferentie
  • Gratis of met korting deelnemen aan ledenactiviteiten
  • Eén afgevaardigde mag namens de organisatie meepraten en meebeslissen in de ALV
  • Bij voldoende leden: gratis OGO-promotiemateriaal (bijv. poster ‘Dit is OGO’)

Contributie

Scholen en kinderopvangorganisaties

• <200 kinderen: 250 euro per jaar (incl. 2 exemplaren van Zone)
  • <400 kinderen: 500 euro per jaar (incl. 4 exemplaren van Zone)
  • >400 kinderen: 750 euro per jaar (incl. 8 exemplaren van Zone)

(OGO gecertificeerde) Begeleidingsdiensten en zelfstandige trainers

• Individuele trainers: 120 euro per jaar (incl. 2 exemplaren van Zone)
  • Kleine organisaties (<5 trainers): 300 euro per jaar (incl. 4 exemplaren van Zone)
  • Grotere organisaties (> 5 trainers): 750 euro per jaar (incl. 8 exemplaren van Zone)

Aanmelden

Klik hier voor het 2023-02 Aanmeldformulier OGO-Vereniging organisaties en stuur dit ingevuld en ondertekend naar secretariaat@ogo-academie.nl.

Voor informatie over een individueel lidmaatschap klik hier