Inschrijving conferentie sluit 16 januari – wil je nog deelnemen, wees dan snel!

Rienkje van der EijndenNieuws

Wil je nog inschrijven voor onze conferentie ‘De wereld leren lezen – lezen is (g)een vak apart’ wees dan snel.

Alleen deze week kun je je nog inschrijven voor deze conferentie die op 16 maart 2022 gehouden wordt in de Reehorst in Ede. (Wij gaan er natuurlijk vanuit dat dit door zal kunnen gaan. Moch dat onverhoopt niet zo zijn, dan zullen we de conferentie verplaatsen naar een moment waarop dit wel kan.)

De conferentie kent een mooi programma:

• een plenaire opening waarin Bea Pompert, Patrick Postma en Marco Moerbeek laten zien hoe een krachtige theorie in de praktijk wordt toegepast en leidt tot kinderen die zin in lezen krijgen en houden.
  • een breed aanbod aan inhoudelijke workshops verzorgd door wetenschappers (o.a. Bert van Oers en Thoni Houtveen), nascholers, praktijkmensen en auteurs (Hans en Monique Hagen).
  • een leesplein in de hal, waar je kunt snuffelen in het recente aanbod van kinderboeken, kennis kunt maken met de OGO Vereniging en de Vygotskij Foundation, inspiratie op kunt doen voor je onderwijs en natuurlijk collega’s kunt ontmoeten om van en met elkaar te leren.
  • een goed verzorgde lunch en een intermezzo als rustmoment voor de volgende workshopronde.
  • een spetterende afsluiting door Janneke Schotveld en Annet Schaap.

Zo ga je naar huis met nieuwe vakkennis en inspiratie!

Wil je meer weten of inschrijven, kijk dan op https://www.ogo-vereniging.nl/ogo-conferentie/ en wees snel!