Inspiratiesessie Zin in Lezen in groep 3

Rienkje van der EijndenActiviteiten

Geef je je op voor de online inspiratiesessie ‘Zin in Lezen in groep 3’ op donderdag 29 februari  2024 van 16.00 tot 17.00 u.

Ben jij benieuwd hoe Zin in lezen eruit kan zien in groep 3? Leerkracht Carlijn Kramer en nascholer Anne Reijrink laten je in deze onlinesessie zien hoe alle kinderen zin houden in lezen, omdat er een rijk boekenaanbod is en het spelverhaal samen met de kinderen wordt opgebouwd. Binnen een langdurig thema zijn lezen, schrijven, mondelinge taal en spel steeds met elkaar verbonden.
Carlijn deelt haar ervaringen met jullie waarin de winst voor zowel de kinderen als de leerkracht zichtbaar wordt en tegelijkertijd deelt ze haar kwesties en de stappen die ze nog wil zetten in dit proces.
De inspiratiesessie is geschikt voor alle onderwijsprofessionals die geïnspireerd willen worden door een mooie praktijk.
De sessie is gratis voor leden van de OGO Vereniging en voor medewerkers van scholen/organisaties die lid zijn van de OGO Vereniging. Niet leden betalen 10 euro (over te maken op NL86 INGB 0007 7018 24 t.n.v. Academie voor ontwikkelingsgericht onderwijs o.v.v. ‘inspiratiesessie 29 februari 2024’ en naam deelnemer) Je kunt je opgeven tot 22 februari via deze link en ontvangt (na betaling) een digitale deelnamelink vanuit het secretariaat.
Eventuele vragen kun je stellen via bestuur@ogo-academie.nl of secretariaat@ogo-academie.nl