OGO mini-conferentie op 28 september 23 in Utrecht (meld je aan)

Rienkje van der EijndenActiviteiten, Nieuws

Wat?

Op de mini-conferentie ontmoeten we elkaar als OGO-community en wisselen we kennis, ervaring en ideeën uit.
Het precieze programma volgt nog, maar we verwachten het volgende:
* Een rondleiding in de school waar we te gast zijn: De Klim in Utrecht
* De primeur van de Zin in Lezen bovenbouwfilm!
* Nieuws vanuit het OGO mibo-netwerk
* Nieuws over het onderzoek binnen de CHAT
* Uitwisseling van activiteiten, ideeën en ontwikkelingen binnen het OGO en de OGO Vereniging
We houden jullie op de hoogte. Op deze avond zullen we ook (kort) aandacht besteden aan de verplichte verenigingsonderdelen, zoals de begroting en het jaarverslag.

Wanneer?

De mini-conferentie is op donderdag 28 september 2023 van 17 u. (inloop en rondleiding) tot 21 u.

Waar?

Je kunt live aanwezig zijn op de locatie (OBS de Klim, Eifel 26, Utrecht) of via een digitale link bij enkele onderdelen aansluiten.

Aanmelden?

Aanmelden doe je via deze link. Aanmelden kan tot 14 september 2023

Kosten?

De conferentie is gratis voor leden van de OGO Vereniging en voor professionals die werken op een school of binnen een andere organisatie die lid is. Ben je geen lid, dan ben je ook welkom en betaal je 10 euro.