Red de schildpadden! Speel je mee?

Rienkje van der EijndenActiviteiten

Samenwerken aan onderwijsontwikkeling

Speel het CHAT-spel ‘Red de schildpadden’

Tonny Bruin presenteerde op de laatste ALV het idee van een spel dat je samen met je team kunt spelen om te ontdekken hoe je samen werkt aan een ontwikkeling (verbetering). Tonny en Levineke van der Meer hebben vanuit dit idee, samen met anderen het spel ontwikkeld. Het spel heeft geen onderwijsinhoud maar een opdracht om een nieuwe schildpadsoort te redden en bevindt zich inmiddels in de laatste testfase.

Op verzoek van de deelnemers aan de ALV bieden we jullie de kans om dit spel te spelen. Kruip in de huid van een personage en red met elkaar de schildpadsoort! Onderweg krijg je te maken met allerlei opdrachten waar je samen over gaat beslissen wat te doen. Ontdek wat dit spel kan betekenen voor je schoolontwikkeling.

Wanneer: 5 april 2023, 19.00 – 20.00 u.
Waar: Kindercampus Zuidas, Amsterdam
Kosten: leden gratis, niet-leden 10 euro

Geef je op via deze link