Inspiratiesessie Werken met rijke thema’s

Rienkje van der EijndenActiviteiten, Nieuws

Inspiratiesessies en ontmoetingsmomenten

In de maanden maart, april, mei en juni zullen we maandelijks een online ontmoetingsmoment organiseren. De eerste in deze serie is op 28 maart a.s. Hou onze website en de sociale media in de gaten voor alle informatie.

Voor leden van de OGO Vereniging en voor medewerkers van een school of andere organisatie die lid is, zijn deze bijeenkomsten gratis. Wie geen lid is betaald 10 euro.

Werken met rijke thema’s – 28 maart 2023

De eerste ontmoeting is op 28 maart van 16.15 – 17.15 uur en het onderwerp wordt ‘Werken met rijke thema’s’.
Marieke Ploeger (onderbouw OGO-coördinator), Neomi Vermeulen (bovenbouw OGO-coördinator) van de Julianaschool en Tonny Bruin (nascholer van De Activiteit) nemen je mee in hoe zij tot rijke thema’s komen. Zo krijg je antwoord op vragen als:

• Wat is een rijk thema?
  • Hoe kom ik van doelen en inhouden naar een goed thema? (of andersom)
  • Welke sociaal-culturele praktijk past daarbij?

Wanneer: 28 maart 2023, 16.15 u.
Waar: online
Kosten: leden gratis, niet-leden 10 euro

Geef je op via deze link en hou de website en socials van de OGO vereniging in de gaten voor de data in april, mei en juni.