Welkom ICBS Octant

Rienkje van der EijndenNieuws

Hadden we nog maar net OBS Blijhaven en OBS Julianaschool als nieuwe organisatieleden van de OGO Vereniging op de kaart gezet en toen mochten we nog een school toevoegen: Welkom ICBS Octant uit Assendelft!

Fijn dat zoveel scholen al het belang inzien van het lidmaatschap en weten dat we dankzij onze leden:

• onze Vereniging in standhouden;
  • samen verder bouwen aan het OGO-concept;
  • onze website in de lucht kunnen houden, zodat informatie over OGO voor iedereen te vinden is;
  • bijdragen aan het bestaan tijdschrift Zone;
  • zorgen dat Pabo-docenten kunnen deelnemen aan het Pabo-netwerk en dat toekomstige generaties studenten in aanraking komen met het OGO;
  • studenten die een OGO-minor volgen worden gecertificeerd;
  • de tweejaarlijks OGO-conferentie organiseren;
  • bijdragen aan de verspreiding van kennis, het vormen van netwerken en het organiseren van activiteiten;
  • naar behoefte activiteiten organiseren voor onze leden.

Een grote wens is het opnieuw vestigen van een OGO-leerstoel. Ook dit gaat lukken met voldoende nieuwe leden, dus kom er ook bij!