Weer twee scholen op de OGO-kaart

Rienkje van der EijndenNieuws

We liepen een klein beetje achter met het op de kaart zetten, maar vandaag maken we dat goed.

Welkom OBS Blijhaven en OBS Julianaschool als nieuwe organisatieleden van de OGO Vereniging.

Leuk dat we de jongste OGO-school en (één van) de oudste OGO-school nu tegelijkertijd op de kaart kunnen zetten. Fijn dat jullie nu ook op deze manier willen bijdragen aan de OGO-community.

Dankzij onze leden:

• houden we onze Vereniging in stand;
  • bouwen we samen verder aan het OGO-concept;
  • is informatie over OGO voor iedereen te vinden en houden we onze website in de lucht;
  • bestaat tijdschrift Zone;
  • kunnen Pabo-docenten deelnemen aan het Pabo-netwerk en komen toekomstige generaties studenten in aanraking met het OGO;
  • worden studenten die een OGO-minor volgen gecertificeerd;
  • is er tweejaarlijks een OGO-conferentie;
  • dragen we bij aan de verspreiding van kennis, het vormen van netwerken en het organiseren van activiteiten;
  • kunnen we naar behoefte activiteiten voor onze leden organiseren.

Een grote wens is het opnieuw vestigen van een OGO-leerstoel. Ook dit gaat lukken met voldoende nieuwe leden.

We hopen jullie en alle andere leden te spreken en te ontmoeten op de ALV van komende woensdag. Heb je je nog niet aangemeld, doe dat dan nog snel!