CHAT-/ OGO-opleidersnetwerk van start gegaan

Rienkje van der EijndenActiviteiten, Nieuws

Deze week hebben we een mooie bijeenkomst gehad met de netwerkleden van het CHAT- / OGO-opleidersnetwerk. Bea Pompert nam ons mee in de geschiedenis en kernconcepten van OGO en de Cultuurhistorische Activiteitstheorie (CHAT).

Door in de CHAT theorie en geschiedenis te duiken, leren we over de misopvattingen van bepaalde begrippen, zoals bijvoorbeeld Zone van Naaste Ontwikkeling en de Activiteitstheorie.

We merken dat we als docenten weinig tijd hebben om te lezen en zijn blij met deze theoretische fundamenten. Weer naar huis met tips om met studenten aan de slag te gaan en genoeg inspiratie om het (studie)jaar weer mee te vullen. Bedankt Bea en alle netwerkleden.

Wil je ook deelnemen aan dit netwerk of wil je meer informatie? Neem dan contact op met bestuurslid Marte van Vliet, via secretariaat@ogo-academie.nl