Vijfde OGO-school op de kaart! Ben jij de volgende?

Rienkje van der EijndenNieuws

Vandaag zetten wij alweer de vijfde OGO-school op de OGO-kaart. Welkom OBS de Piramide uit Ridderkerk!

In heel Nederland zijn er honderden OGO-scholen en Starblokkenlocaties. Wij hopen dat we al deze locaties binnenkort mogen verwelkomen als lid en op de kaart kunnen zetten. Ben jij de volgende?

Met je lidmaatschap draag je bij aan de ontwikkeling van het OGO-concept. Zo willen wij graag opnieuw een leerstoel vestigen. Dat kunnen we alleen doen met voldoende leden en donateurs.

Als lid profiteer je ook van alle andere voordelen, zoals vier keer per jaar meerdere exemplaren van tijdschrift Zone in de bus en natuurlijk korting op ledenactiviteiten en je deelname aan de OGO-Conferentie.

Bovendien zorgen we met de OGO-kaart voor een actueel overzicht van de OGO-scholen in Nederland.

Waar wacht je nog op?

Voor informatie en inschrijven zie deze pagina.

En ga hier naar de OGO-kaart

NB. Wil je niet op de kaart, omdat jouw school zich niet volledig als OGO-school wil profileren, maar wil je wel bijdragen aan de ontwikkeling van het concept en het verder versterken van de wetenschappelijke basis en zelf geïnspireerd worden en de Zone ontvangen? Dat kan natuurlijk ook. Ook dan ben je welkom als lid. Geef op het inschrijfformulier dan aan dat je niet (of anders) op de kaart wil.