Eerste OGO school op de kaart!

Rienkje van der EijndenNieuws

Het is zover; de eerste OGO school staat op de kaart van de OGO Vereniging. Welkom Admiraal van Kingsbergenschool!

Ben jij de volgende?

Sinds kort kunnen ook scholen lid worden van de OGO Vereniging. Zij dragen op die manier bij aan de kwaliteit en de bekendheid van het OGO en aan de wetenschappelijke onderbouwing van het concept. Scholen die lid zijn ontvangen het tijdschrift Zone en krijgen 5% korting op activiteiten als de OGO-conferentie. Zij mogen ook gebruik maken van het OGO beeldmerk.

De Admiraal van Kingsbergenschool uit Elburg is de eerste school die zich aangemeld heeft als lid en dus een plekje krijgt op onze OGO-kaart. We hopen dat vele scholen hun voorbeeld zullen volgen. Zo kunnen wij als vereniging onze doelstelling waarmaken én zorgen we er samen voor dat we een nieuwe OGO-leerstoel kunnen vestigen.

Wil je ook lid worden als school? Vul dan het Aanmeldformulier (scholen) in en mail dit naar mailto:secretariaat@ogo-academie.nl

Draag je het OGO een warm hart toe en wil je zelf lid worden? Dat kan natuurlijk ook: Aanmeldformulier individueel OGO-lidmaatschap