Ben jij al lid van de OGO Vereniging?

De OGO Vereniging (voorheen OGO Academie) is een vereniging. De vereniging kan niet bestaan zonder leden. Wil je ook lid worden? Meld je dan aan!

Waarom lid worden?

Met je contributie draag je bij aan:

• Het realiseren van de missie en de doelen van de OGO Vereniging
  • De verdere ontwikkeling van het OGO concept en de theoretische onderbouwing daarvan
  • Het realiseren van (leden)activiteiten, waaronder de tweejaarlijkse OGO conferentie
  • De instandhouding van de OGO website en de OGO Vereniging zelf

Dit krijg je er zelf voor terug:

• Meepraten en meebeslissen over de koers van de OGO Vereniging
  • Hulp bij het opzetten van of deelnemen aan een OGO netwerk in je eigen regio
  • Nieuws en inspiratie met betrekking tot het OGO concept
  • Een abonnement op tijdschrift Zone, hét tijdschrift voor spelend en onderzoekend leren. Je ontvangt de Zone 4x per jaar
  • 10% korting op de tweejaarlijkse OGO conferentie
  • Gratis of met korting deelnemen aan ledenactiviteiten van de OGO Vereniging

Contributie

Contributie (per jaar) nieuwe lidmaatschappen vanaf 2021 (inclusief 4x per jaar tijdschrift Zone bij jou in de bus)

• € 79,50 voor een regulier lidmaatschap (= € 6,60 per maand)
  • € 60,00 lidmaatschap laag tarief (= € 5,00 per maand; voor als de reguliere contributie voor jou te hoog is)
  • € 45,00 studentenlidmaatschap (= € 3,75 per maand). Dit lidmaatschap wordt na maximaal 4 jaar omgezet in een regulier lidmaatschap.

Word je nu lid, dan betaal je in 2021 natuurlijk alleen voor de periode die nog komen gaat.

Word snel lid en meld je aan!

Het aanmeldformulier vind je op www.ogo-vereniging.nl