Ochtendronde

1. Dialogische gesprekken voeren in de onderbouw Lotte Neering, Chiel van der Veen
2. Een sociaal-culturele praktijk in de onderbouw Nog niet bekend
3. Werken met de verteltafel Hermien de Waard
4. Werken met Horeb in de onderbouw Petra Büchner
5. Zin in Lezen in groep 3 Nog niet bekend
5. Dialogisch schrijven Renske Bouwer met ??
6. Een rijk thema in het SBO, wat werkt en wat kun je daarvan leren voor je reguliere of inclusieve klas Nico Büchner
7. Zin in Lezen in de bovenbouw Tamara Noordermeer
8. Voortbouwen op de ‘Funds of knowledge’ Monique Volman
9. OGO in een notendop Marte van Vliet
10. Ouders meenemen in de (werkwijze van) de school Levineke van der Meer
11. Een school voor iedereen. Leidinggeven aan een OGO-community Tonny Bruin en Tessa …
12. Inclusie in breder perspectief Nog niet bekend

Middagronde

1. Zin in lezen in groep 1-2 Anne Reijrink
2. Een sociaal-culturele praktijk in de onderbouw
3. Learning stories (werken met spelverhalen) Hermien de Waard
4. Praktisch aan de slag met TOS, meertaligheid, onderwijs aan zet Nog niet bekend
5. Een rijk thema in een meertalige klas Marie-Louise Ruijter
6. Gesprekken voeren, juist als het schuurt Marte Brouwer, Bianca Oterdoom
7. Vraag het … (stel je praktijkvragen aan de OGO-experts) Milou Nootebos, Bea Pompert
8. Werken met Horeb in de bovenbouw Sanne Harthoorn
9. Buitengym en brede doelen in de gymles Nog niet bekend
10. OGO en inclusie Judith ’t Gilde
11. Hoe inclusief is jouw boekenkast? Nog niet bekend
12. Nog niet bekend