Ochtendronde

1. Dialogische gesprekken voeren in de onderbouw Lotte Neering, Chiel van der Veen
2. Een sociaal-culturele praktijk in de onderbouw Jesse Theunisse
3. Werken met de verteltafel Hermien de Waard
4. Werken met Horeb in de onderbouw Petra Büchner
5. Zin in Lezen in groep 3 Ellen van den Heuvel
6. Een rijk thema in het SBO, wat werkt en wat kun je daarvan leren voor je reguliere of inclusieve klas Nico Büchner
7. Zin in Lezen in de bovenbouw Tamara Noordermeer
8. Voortbouwen op de ‘Funds of knowledge’ Monique Volman
9. OGO in een notendop Marte van Vliet
10. Ouders meenemen in de (werkwijze van) de school Levineke van der Meer
11. Een school voor iedereen. Leidinggeven aan een OGO-community  Tonny Bruin en Tessa Kruijer
12. OGO en inclusie Judith ’t Gilde

Middagronde

1. Zin in lezen in groep 1-2 Anne Reijrink
2. Een sociaal-culturele praktijk in de onderbouw                        Saskia Jansen en Karen van der Veen
3. Learning story’s (werken met spelverhalen) Hermien de Waard
4. Dialogisch schrijven Renske Bouwer
5. Een rijk thema in een meertalige klas Marie-Louise Ruijter
6. Gesprekken voeren, juist als het schuurt Marte Brouwer, Bianca Oterdoom
7. Vraag het … (stel je praktijkvragen aan de OGO-experts) Milou Nootebos, Bea Pompert
8. Werken met Horeb in de bovenbouw Sanne Harthoorn
9. Buitengym en brede doelen in de gymles Hanneke Bergsma
10. Hoe is het met jouw pedagogische ecosysteem? Astrid Ottenheym
11. Inclusie in breder perspectief Hanne Touw (lectoraat inclusie HU)