Ochtendronde
1. Dialogische gesprekken voeren in de onderbouw | Lotte Neering, Chiel van der Veen |
2. Een sociaal-culturele praktijk in de onderbouw | Jesse Theunisse |
3. Werken met de verteltafel | Hermien de Waard |
4. Werken met Horeb in de onderbouw | Petra Büchner |
5. Zin in Lezen in groep 3 | Ellen van den Heuvel |
6. Een rijk thema in het SBO, wat werkt en wat kun je daarvan leren voor je reguliere of inclusieve klas | Nico Büchner |
7. Zin in Lezen in de bovenbouw | Tamara Noordermeer |
8. Voortbouwen op de ‘Funds of knowledge’ | Monique Volman |
9. OGO in een notendop | Marte van Vliet |
10. Ouders meenemen in de (werkwijze van) de school | Levineke van der Meer |
11. Een school voor iedereen. Leidinggeven aan een OGO-community | Tonny Bruin en Tessa Kruijer |
12. OGO en inclusie | Judith ’t Gilde |
Middagronde
1. Zin in lezen in groep 1-2 | Anne Reijrink |
2. Een sociaal-culturele praktijk in de onderbouw Saskia Jansen en Karen van der Veen | |
3. Learning story’s (werken met spelverhalen) | Hermien de Waard |
4. Dialogisch schrijven | Renske Bouwer |
5. Een rijk thema in een meertalige klas | Marie-Louise Ruijter |
6. Gesprekken voeren, juist als het schuurt | Marte Brouwer, Bianca Oterdoom |
7. Vraag het … (stel je praktijkvragen aan de OGO-experts) | Milou Nootebos, Bea Pompert |
8. Werken met Horeb in de bovenbouw | Sanne Harthoorn |
9. Buitengym en brede doelen in de gymles | Hanneke Bergsma |
10. Hoe is het met jouw pedagogische ecosysteem? | Astrid Ottenheym |
11. Inclusie in breder perspectief | Hanne Touw (lectoraat inclusie HU) |